برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

خرید لیف سیلیکونی مخزن دار سری جدید و مدرن شده لیف های قدیمی و کلاسیک است که این لیف ها از جنس سیلیکونی نرم است که در آن یک مخزن مخصوص جای مایع بدن شوی قرار دارد که با ریخت مایع بدون شوی میتوانید خود را شسشتو نمایید الیته این محصول بدون شک مخصوص خانوم ها و کوکان است و طبیعتا اقایان محترم زیادی در انتخاب لیف خود حساس نیستند اما مناسب اقایان هم است.

لیف سیلیکونی مربعی

لیف مدرن سیلیکونی حمام یکی از لوازم جانبی پرکاربرد در بیشتر حمام های منزل هستند و از محصولات شخصی هستند که برای شستشوی بدن استفاده میشوند.  لیف سیلیکونی را با طرح های بسیار جالب و متفاوت طراحی و تولید شده م. دارای سیلیکون بسیار نرم و با کیفیت ، مناسب برای همه از کودکان و نوزادان تا افراد مسن ، و عملکرد بسیار خوبی دارد.

مدرن ترین لیف سیلیکونی مخزن دار

اگر پوست شما به الیاف سنتی و پنبه حساس است و نمی توان از آن استفاده کرد ، ممکن است فرزند شما دارای پوست حساسی باشد. و شما نمی توانید از آن استفاده کنید الیاف پنبه برای شستشو و تمیز کردن بدن کودک شما. بهترین انتخاب لیف سیلیکونی است. این لیف سیلیکونی دارای موهای نرم و بلندی هستند که بدون حساسیت بدن شما عزیزان دوپکایی بهتر تمیز می شوند و دارای مخزن مخصوص صابون مایع یا شامپو بدن می باشد که استفاده از آن را بسیار آسان و آسان می کند.

 

یک لیف همه کاره :

این لیف دوست داشتنی بامزه سیلیکونی با توجه به مواد مختلف بسیار نرم و راحت است ، دارای نظافت و شوینده عالی است و دارای پرزهای خاصی است که برای تمیز کردن آرایش صورت نیز بسیار مناسب است. این محصول بهداشتی بسیار کاربردی معمولاً هنگام حمام کردن توسط اکثر افراد استفاده می شود زیرا می تواند بدن را به بهترین شکل ممکن تمیز و پاک کند و یکی از نرم ترین و کارآمدترین محصولات بهداشتی از نوع سیلیکونی در حمام است. یک حسن دیگر این برس شستشوی بدن دستی سیلیکونی این است که میتوانید برای حیوانات هم استفاده کنید حتی شستن ماشین یا هر چیز دیگر چون این محصول صرفا برای حمام نخواهد بود و هر چیزی که قابلیت شستشو را دارد با این لیف جادویی همه کاره شستشو بدهید.

 

مشخصات:

لیف جادویی دارای جنس سیلیکونی کاملا بهداشتی و درجه یک 

مخصوص پوست های حساس

 دارای مخزن مخصوص صابون مایع 

جایگزین لیف حمام نخی قدیمی کلاسیک

بسیار کم وزن و استفاده اسون

نرم و  با کیفیت

لیف مخزن دار چند سال عمر میکند : 

 این محصولات از جنس سیلیکون میباشند و تا چند سال عمر خواهد کرد البته این بستگی به میزان استفاده هم دارد و میتواند عمر ان کمتر یا حتی بیشتر از این مقدار باشد سعی کنی این محصول را در داخل اب خیلی داغ نگذارید و بعد استفاده هم اب ان را خارج کرده و در محلی خشک قرار دهید.

آیا ن ریخت مایع صابون هم لیف مخزن دار کار میکند :

بلی اما اگر کمی مایع در داخل ان قرار دهید بهتر است اما سعی کنید در این اوضاع اقتصادی و گران بودن مایعات شسشتو بدن بهتر است به مقدار لازم داخل لیف مایع صابون بریزید.

لیف مخزن دار مخصوص چه کسانی است :

همان طور که اشاره شد این لیف بخاطر ظاهری جذابی که دارد بیشتر مناسب کودکانی است که از حمام رفتن اجتناب میکنند و این محصول مناسب خانوم هایی است که پوست حساسی دارند و برای پاک کردن ارایش هم کاربرد دارد اما اگر برای صورت میخواهید بهتر از مجزا استفاده شود یعنی برای صورت یک لیف و بدن یک لیف دیگر استفاده شود.البته برایا اقایان هم مناسب است مخصوص برای دوش گرفتن های سریع کاربرد دارد.

بهترین لیف سیلیکونی

پرادخت هزینه درب منزل و یک هفته گارانتی

 

 

قیمت : 89000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *