برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

گلدان آکواریومی شیشه ای محصولی است که مناسب سفره عید نوروز میباشد چون شما میتوانید هم سبزه عید را در گلدان قرار دهید و هم ماهی ا هم در گلدان بگذارید و با یک تیر دو نشان طلایی خواهید زد هر چند امسال هم مانند سالهای قبل باید رعایت نکات بهداشتی را انجام بدهید.البته ما پیشنهاد میکنیم گلدان مصنوعی در این کالا قرار دهید چون اب ماهی باید همیشه عوض شود و بخاطر همین اگر برای عید استفاده میکنید حتما به این نکته فروشگاه دوپکا توجه نمایید.

خرید گلدان آکواریومی شیشه ای

مناسب عید نورزو 1403 :

گلدان آکواریومی محصولی  از لوازم تزیینی لوکس و مدرن برای نگهداری همزمان انواع گیاهان و ماهی در یک جا هستند. این آکواریوم دارای پایه ای برای نگهداری گلدان برای گل های زینتی، گیاهان و کاکتوس ها میباشد. . . به آکواریوم شما بدنه این آکواریوم از اکریلیک شفاف ساخته شده است، قرار دادن گلدان در داخل محفظه باعث می شود گلدان بین آب و ماهی آکواریومی شناور به نظر برسد و ماهی به راحتی بتواند در اطراف گلدان حرکت کند.

گلدان آکواریومی شیشه ای مخصوص عید نوروز 1401 هم گلدان هم تنگ ماهی

 

نگهداری گیاهان زینتی و ماهیان زینتی و رعایت تازگی و طراوت آنها می تواند حال شما را تغییر داده و روحیه شما را تازه کند. بنابراین تهیه تجهیزات مناسب برای نگهداری از گیاهان و آبزیان اولین قدم خواهد بود. اگر یک گلدان آکواریومی بخرید، با یک فلش دو نشان داده می شود. این بدان معناست که شما یک گلدان و یک آکواریوم به طور همزمان خواهید داشت.گلدان های آکواریومی بهترین انتخاب برای سفره هفت سین نوروزی هستند.

گلدان آکواریومی شیشه ای مخصوص عید نوروز 1401 هم گلدان هم تنگ ماهی

گلدان های آکواریومی به شما این امکان را می دهند که سبزیجات و ماهی را همزمان روی سفره هفت سین خود نگهداری کنید و امسال می توانید سفره هفت سین خود را بی نظیر تزئین کنید. حرکت ماهی ها، گیاهان و گل های رنگارنگ در گلدان های آکواریومی زیبایی منحصر به فرد و چشم نوازی را ایجاد می کند.ظرفیت داخلی آکواریوم 3 لیتر و سایز کلی 15*15*15 سانتی متر می باشد و می توانید از ماهی هایی که به آن می دهید نیز استفاده کنید.

 گلدان آکواریومی شیشه ای مخصوص عید نوروز 1401 هم گلدان هم تنگ ماهی

جمع بندی :

گلدان ماهی وگل  یک محصول خلاقانه است نه تنها به عنوان یک جای ماهی کوچک، بلکه می تواند به عنوان گلدان کاشت گیاهان مختلف  نیز استفاده شود در عین حال برای تزئین اتاق خود، و نگران نباشید. برا شستشو این محصول حتما از ابر نرم استفاده نمایید تا ختو خش روی بدنسه محصول ایجاد نشودداشتن آکواریوم و نگهداری از ماهی یکی از سرگرمی‌های پرطرفدار است که می‌تواند منظره‌ای طبیعی و آرامش بخش را فراهم کند، ضمن اینکه از بین بردن استرس و نگهداری از آبزیان نیز از مزایای آن است. همچنین یکی از وسایل تزیینی است که با نگاه کردن به آن آرامش را القا می کند.

جهت تایید سفارش شماره معتبر و در دسترس وارد نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *