loading...

خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل{درجه یک دوفک}+تحویل سریع قیمت فروش جعبه آبی+گارانتی

فشار دهنده خمیر دندان گیر از  جنس پلاستیک ساخته شده و می توان از آن برای فشار دادن خمیر دندان، رنگ مو  کرم و غیره استفاده نماییدند. وسیله ای برای تخلیه خمیردندان، انواع کرم ها و پمادها با کم

بازدید : 349 شنبه 12 آذر 1401 نظرات (0)

فشار دهنده خمیر دندان گیر از  جنس پلاستیک ساخته شده و می توان از آن برای فشار دادن خمیر دندان، رنگ مو  کرم و غیره استفاده نماییدند. وسیله ای برای تخلیه خمیردندان، انواع کرم ها و پمادها با کمترین زحمت و بهم ریختگی، برای استفاده از این ابزار کاربردی کافی است خمیر دندان را داخل شفت قرار بدهید و دسته آن را بچرخانید تا خمیر دندان به راحتی خارج شود. 

 

 

 

 

 

چه زمانی نیاز به فشار دهنده های خمیردندان داریم :

گاهی اوقات خارج کردن خمیر از تیوپ مخصوص سخت است مخصوصا برای خانوم ها این محصول  به صورتی طراحی شده  که فقط باید  خمیردندان را درمحل معین اهرم قرار بدهید بعد شروع به چرخاندن اهرم نمایید. بعد با آسانی خمیر دندان به چرخش دست شما در خواهد آمد میتوانید از این محصول برای فشردن انواع کرم ها ، ماسک ها رنگ مو و ... استفاده کنید.

 

 

 

خصوصیات استند خمیر دندان پیچی

 

 

خصوصیات استند خمیر دندان پیچی :

برای استفاده برای خمیردندان، انواع پماد و کرم ها رنگ روغن

جنس پلاستیک ABS

هر بسته ارسالی  شامل 2 عدد استند

سایز 3.8 در 5.2 سانتی متر

ضد ضربه شیک و با دوام

 

 

 

فشار دهنده های خمیردندان

 

 

سخن آخر :

 

خمیردندان ماده ای است که  آن برای تمیز کردن دندان و سلامت و سفید شدن آن ها استفاده می کنیم و به دو صورت ژل و خمیر تولید میشود. خمیر دندان در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام روش ساخت خود را دارندقبل از خرید خمیر دندان باید مواد تشکیل دهنده را به دقت بررسی نمایید و ببینید آیا فلوراید در آنها استفاده شده است یا خیر. توجه داشته باشید که استفاده از فلوراید در کودکان زیر شش سال مضر است. پس اگر بچه های زیر شش سال دارید، هرگز به آنها خمیر دندانی خود را ندهید تا دندان هایشان را مسواک بزنند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه تخصصی خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل با ارسال رایگان جعبه آبی با کیفیت که دقت فرمایید بسیاری از فروشندگان این جعبه را به اسم اورجینال و اصل با قیمت های بالا به فروش میرسانند حتما سعی کنید از فروشگاهای معتبر این محصول را تهیه نمایید البته لمینت موقت دندان زیبایی دندان است و قابلیت درمانی ندارد. اگر دندان سالمی دارید نه از این محصول و نه از لمینت های ثابت استفاده کنید چون لمنت های ثابت هم با گذشت زمان باید تعویض شوند. یا در صورت رعایت نکردن بهداشت طول عمر انها کم خواهد شد پس هر چیز مصنوعی دردسر های خودش را دارد.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی