loading...

خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل{درجه یک}+تحویل سریع

قلم سفید کننده دندان داروخانه بخریم یا فروشگاه اینترنتی قلم سفید کننده دندان حاوی ژل مخصوص سفید کننده  کیباشد که به منظور سفید کردن دندان‌ها و بر طرف نمودن ظاهر ناخوشایند به شما کمک خوا

بازدید : 244 یکشنبه 15 بهمن 1402 نظرات (0)

قلم سفید کننده دندان داروخانه بخریم یا فروشگاه اینترنتی قلم سفید کننده دندان حاوی ژل مخصوص سفید کننده  کیباشد که به منظور سفید کردن دندان‌ها و بر طرف نمودن ظاهر ناخوشایند به شما کمک خواهد کرد  البته  پیشنهاد می‌شود برای گرفتن نتیجه ، از خمیر دندان سفیدکنندهم نیز استفاده کنید  این قلم ، برای سفید کردن دندان بسیار صرفه اقتصادی  دارد و همچنین کمک شایانی به سفید شدن دندان خواهد گذاشت. نتیجه کار در این روش بسیار اسان است.

 

 

 

قلم سفید کننده دندان داروخانه

 

 

قلم سفید کننده دندان چیست :

 

قلم سفید کننده دندان سفید دیزلینگ به صورت ژل بوده و لکه ها و زردی دندان ها را از بین می برد و آنها را سفید و براق می کند. این ژل مینای دندان را تقویت می کند، از تشکیل پلاک و جرم روی دندان ها جلوگیری می کند و از دندان های حساس مراقبت می کند. . استفاده از این قلم بسیار آسان است و برس نرم آن باعث می شود که خمیر دندان  به راحتی روی دندان هایتان بمالید. هم خانم ها و هم آقایان می توانند روزانه از این محصول استفاده کنند و از نتایج آن لذت ببرند. قلم سفید کننده دندان این قلم دارای اثرات فوری است و می توان از آن حتی قبل از شرکت در مهمانی یا گرفتن عکس استفاده کرد.که یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین محصولات هستند. لاک فوری  دندانی  حاوی ژل سفید کننده دندان برای از بین بردن لکه های تغییر رنگ از روی دندان ها می باشد. این ژل سرشار از زایلیتول و فلوراید است که مینای دندان را تقویت می کند.

 

نحوه دقیق استفاده از قلم سفید کننده دندان وایت دیزلینگ

 

نحوه دقیق استفاده از قلم سفید کننده دندان وایت دیزلینگ:

اول از همه دندان  خود رامسواکبزنید تا کاملا تمیز شود ، و با دستما دندان ها را خشک نمایید. بعد با دقت پیچ قلم را تبردارید  یک لایه نازک از ژل را بر روی دندان ها ایجاد کنید . بمدت 10 دقیقه بهزمان بدهید تا بر روی دندان هایتان قرار یردتا این زمان چیزی نخورید ، بعد از 10 دقیقه دندان  خود را با  مسواک و آب تمیز کنید تا ژل از روی سطح دندان هایتان پاک شود یادتان باشد تا 120 دقیقه بعد از استفاده از ژل از مصرف مواد غذایی رنگی اجتناب کنید ، این کار را 2 بار در هفته تکرار کنید تا به نتیجه برسید.

 

 

پک کامل خرید قلم سفید کننده دندان

 

خصوصیات بارز قلم سفید کننده دندان Dazzling White: 

  • تقویت کننده مینای دندان
  • مناسب دندان های حساس
  • سفید کننده
  • براق کننده فوری دندان
  • قابل استفاده برای افراد بالای 15 سال
  • فاقد عصاره و ضد باکتری
  • کاربرد راحت 

 

  

 

جمع بندی :

توجه نمایید تا زمانی که بهداشت دندان خود را رعایت نکنید هر سفید کننده که خریداری کنید اثر بخشی زیادی رو دندان شما ندارد پس حتما همیشه بهداشت داندان خود را رعایت کنید  و نکنه دیگر از خوردن ژل اجتناب کنید، و حتما جای خشک و خنک نگهداری نمایید ،از همه مهم تر  مناسب کودکان زیر 15 سال و خانوم های باردار نیست، پس از استفاده درب قلم را محکم بسته و در جای مطمئن قرار بدهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه تخصصی خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل با ارسال رایگان جعبه آبی با کیفیت که دقت فرمایید بسیاری از فروشندگان این جعبه را به اسم اورجینال و اصل با قیمت های بالا به فروش میرسانند حتما سعی کنید از فروشگاهای معتبر این محصول را تهیه نمایید البته لمینت موقت دندان زیبایی دندان است و قابلیت درمانی ندارد. اگر دندان سالمی دارید نه از این محصول و نه از لمینت های ثابت استفاده کنید چون لمنت های ثابت هم با گذشت زمان باید تعویض شوند. یا در صورت رعایت نکردن بهداشت طول عمر انها کم خواهد شد پس هر چیز مصنوعی دردسر های خودش را دارد.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی