loading...

خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل{درجه یک دوفک}+تحویل سریع قیمت فروش جعبه آبی+گارانتی

خمیر و قالب اصلی خرید لمینت متحرک دندان ترو اسمایل بسیار اسان است چون این روزها یکی از راهای ارزان قیمت زیبایی دندان استفاده از لمینت متحرک ترو اسمایل است این محصول نسل دوم لمینت متحرک در ایران میباشد

بازدید : 436 سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

خمیر و قالب اصلی خرید لمینت متحرک دندان ترو اسمایل بسیار اسان است چون این روزها یکی از راهای ارزان قیمت زیبایی دندان استفاده از لمینت متحرک ترو اسمایل است این محصول نسل دوم لمینت متحرک در ایران میباشد که بسیار پر طرفدار است البته افرادی هم هستند که  برایشان راضی کننده نیست دوست دارند از لمینت ثایت چند میلونی استفاده کنند اما راز لمینت متحرک چیست و چطور باید قالب گیری کنیم تا به نتیجه برسیم   ترو اسمایل  چیزی است که روی دندان قرار می گیرد و قابل  حمل است. این محصول لمینت متحرک دندانی لقب گرفته است که ظاهر لبخند شما را ظرف چند دقیقه به  تغییر میدهد. ترو اسمایل از آنجایی که کاملا بدون هزنیه خاصی بر روی دندانهای شما قرار می‌گیرد و از طرفی برای آماده سازی باید در خانه خودتان قالب گیری نمایید که این خود یک چالش برای خریداران است چون ابید در نقش یک دندانساز برای خود لمینت بسازند.

 

 

قیمت لمینت متحرک کامپوزیت ترو اسمایل

 

 

 

 

ترو اسمایل چیست :

همان طور که اشاره شد این محصول یک محصول جهانی میباشد که در همه فروشگاها از جمله امازون موجود است که داری دو عدد قالب و دو عدد خمیر سیلیکونی است این محصول بر خلاف اسنپ اسمایل دارای قالبی حرفه ای تر و راحت تر میباشد مزیت بعدی حجم زیاد خمیر آن است که دست شما را برای قالب گیری بسیار باز خواهد کرد.کامپوزیت متحرک ترواسمایل عمری حدود یک سال دارد که میتواند عمری کمتر یا بیشتر هم داشته باشد و بستگی به میزان استفاده شخص مقابل دارد.

 

 

ترو اسمایل

 

 

فیلم آموزش قالب گیری لمینت متحرک دندان ترو اسمایل :

 

 

 

 

کامپوزیت ترو اسمایل

 

 

 

قالب گیری ترواسمایل چگونه است : 

همه لمینت های متحرک مثل سو اسمایل یا اسنپ اسمایل به یک شکل قالب گیری میشوند و شما بعد خریداری لمینت ترو اسمایل از داروخانه یا فروشگاه اینترنتی باید طبق اموزشی که در فضای مجازی است برای خود قالب گیری نمایید ابتدا خمیر را در اب جوش بگذارید اگر نمیر نرم نشد باید حرارت را بالا ببرید و برای این کار باید خمیر را در استکان و بعد داخل قابلمه اب جوش قرار دهید درست زمانی که میخواهید تخم مرغ اب پر نمایید و بعد این که خمیر نرم شد با دست تمیز ورز دهید و بعد زمانی که احساس کردید نرم شد روی قالب پخشش نمایید البته پیشنهاد میکنم قبلش با خمیر خوراکی قالب گیری را تمیر نمایید و بعد وارد به مرحله اصلی شوید و باید با دقت قالب گیری نمایید تا وقتی قالب پلاستیکی را در فک میگذارید و چند ثانیه نگه میدارید قالب شکل دندان شما را بگیرید و بعد قالب گیری اضافه ها را با دقت قیچی کنید و در صورت نیاز خطوط بین دندان هم ایجاد بفرمایید تا لمینت طبیعی تر شود.

 

خرید لمینت متحرک ترو اسمایل

 

 

عمر لمینت ترو اسمایل چقدر است : 

متوسط ​​طول عمر لمینت دندان ترو اسمایل اگر همیشه استفاده شود یک سال است البته میتواند کمتر و بیشتر هم شود و این بستکی به شخص دارد چقدر استفاده مکیند ولی کلا بیشتر از یک سال عمر نخواهد کرد و هر مارکی یا هر قیمت هم بخواهد همین طوراست  اما با مراقبت  ، این بازه زمانی ممکن است طولانی شود و تا ان هم چند ماه بیشتر عمر نمایید. دلیل این که عمر کوتاهی دارد چون جنس خمیرش به نسبت لمینت ثابت فرق دارد و قاعدتا یک محصول زیر دویست هزارتومان نباید عمر بالایی داشته باشد.

 

لمینت متحرک دندان ترو اسمایل

 

 

چرا لمینت متحرک ترو اسمایل بهتر است :

لمینت ترو اسمایل بخاطر حجم خمیر بیشتری که دارد و یا  دارای قالب گیر حرفه ای تری میباشد که این مزیت باعث شده که قالب گرفتن از دندان برای شخص خریدار راحت تر وشد هر چند قالب گیری باید درست انجام شود و ما مواردی هم داشتیم که شخصی از ترو اسمایل راضی نبوده اما شخص دیگری از اسنپ اسمایل که ارزان تر هم میباشد راضی بوده پس این نکته را توجه نمایید.

 

لمینت ترو اسمایل

 

 

 

لمینت ترو اسمایل داروخانه بخریم یا فروشگاه اینترنتی :

ترو اسمایل داروخانه این سوالی است که بسیاری از مشتریان از ما میپرسند که فرقی ندارد از کجا تهیه نمایید چون اگر ترو اسمایل داروخانه حضوری هم بخرید و باز کنید دیگر از شما پس نخواهند گرفت یا برای شما قالب گیری نخواهد کرد بلکه همه مارحل قالب گیری با شما خواهد بود. 

 

چگونه بهترین قالب گیری را داشته باشیم:

زمانی قالب گیری را انجام بدهید که وقت کافی داشته باشید یعنی اگر آن روز وقت ندارید یا بی حوصله هستید این کار را انجام ندهید چون برای قالب گیری باید حواستان جمع کار باشد و با دقت قالب گیری نمایید و ایرد های ظاهری را هم دستی خودتان رفع نمایید. 

 

آیا میشود از قالب گیر به عنوان لمینت اصلی استفاده کرد :

خیر فرقی ندارد چه مارکی باشد تمام قالب گیر ها برای قالب گرفتن کاربرد دارد و برخی ها تصور میکنند که لمینت اصلی همان قالب گیر است بلکه شما باید خودتان لمینت را بسازید.

 

 

ترو اسمایل برای همه فک ها مناسب است یا خیر :

بله قالب گیری لمینت ترو اسمایل برای همه فک ها بزرگسالان امکان پذیر است یعنی بالایی 20 سال هستید نگران نباشید اما ابتدا قبل قالب گرفتن قالب گیری که شبیه دندان است را بر روی دندان خود قرار بدهید و چک بفرمایید که مشکلی ندارد اگر احیانا مشکلی بود آن را در اب ولر بگذارید تا منعطف شود و بعد روی دندان خود بگذارید تا کاملا فرم دندان شما را بگیرد تا در حین قالب گرفتن مشکلی ایجاد نشود. 

 

لمینت ترو اسمایل

 

 

چرا لمینت ترو اسمایل از اسنپ اسمایل بهتر است :

ترو اسمایل دارای حجم خمیر بیشتری است ولی اسنپ اسمایل خیر حجم خمیر پایین تری دارد و قالب سفید رنگ پلاستیکی  ترو اسمایل حرفه ای تر میباشد و شما در قالب گیری راحت تر خواهید بود هر چند ما مشتری هایی داشتیم که از اسنپ اسمایل راضی تر بوده اند و ان هم بخاطر این که قالب گیری درست انجام میدهند یعنی اگر با قالب گیری اشنا نباشید ترو اسمایل هم داشته باشید به نتیجه مطلوبی که میخواهید نمی رسید.

 

 

ترو اسمایل

 

 

مراقبت‌های توصیه شده قبل استفاده از ترو اسمایل :

 

اولین مورد مسواک زدن است ماندن مواد غذایی بر روی دندان مخصوصا اگر رنگی هم باشد و بعد آن از لمینت هم استفاده کنید باعث میشود که رنگ ها جذب خمیر شوند البته خمیر مقاوم است و به راحتی تغییر رنگ نمیدهند اما به مرور باعث عمر خمیر خواهد شدسعی نمایید نوشابه و دلستر  یا هر نوشیدنی رنگی را با نی بخورید مورد مهم بعد، کشیدن سیگار  است البته میتوانید استفاده کنید اما باعث زردی لمینت میشود .

  

چکیده مطلب :

جنس  خمیر لمینت ترو اسمایل همانند باقی برند ها از صمغ دندانپزشکی است که بعد سفت شدن کمی نرم هستند دلیل ان است وقتی روی دندان قرار میگیرد و اگر همانند دندان شما سفت باشد باعث دندان درد میشود چون این محصول یکپارچه روی دندان شما قرار میگیرد و مثل لمینت ثابت تکه تکه روی دندان قرار نگرفته است و مورد بعدی قالب گیری درست ان است و نباید از این محصولات توقع لمینت های چند میلیونی را داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه تخصصی خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل با ارسال رایگان جعبه آبی با کیفیت که دقت فرمایید بسیاری از فروشندگان این جعبه را به اسم اورجینال و اصل با قیمت های بالا به فروش میرسانند حتما سعی کنید از فروشگاهای معتبر این محصول را تهیه نمایید البته لمینت موقت دندان زیبایی دندان است و قابلیت درمانی ندارد. اگر دندان سالمی دارید نه از این محصول و نه از لمینت های ثابت استفاده کنید چون لمنت های ثابت هم با گذشت زمان باید تعویض شوند. یا در صورت رعایت نکردن بهداشت طول عمر انها کم خواهد شد پس هر چیز مصنوعی دردسر های خودش را دارد.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی