loading...

خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل{درجه یک دوفک}+تحویل سریع قیمت فروش جعبه آبی+گارانتی

 بهتر است بدانید نخ دندان کشیدن یکی از مهم ترین عناصر در مراقبت از دندان ها است، اما بسیاری از مردم از این کار دردناک متنفرند. با این، می‌توانید به آرامی پلاک‌های ایجاد شده را از بین بب

بازدید : 563 چهارشنبه 11 بهمن 1402 نظرات (0)

 بهتر است بدانید نخ دندان کشیدن یکی از مهم ترین عناصر در مراقبت از دندان ها است، اما بسیاری از مردم از این کار دردناک متنفرند. با این، می‌توانید به آرامی پلاک‌های ایجاد شده را از بین ببرید و سطوحی را که دسترسی به آن‌ها سخت است، با این دستگاه بدون درد تمیز کنید.بدون باتری یا سیم دستگاه با هوا کار می کند ایده آل برای بریس ها، روکش ها، لثه های حساس و سایر کارهای دندانپزشکی فواید کمک به تمیز کردن بین دندان ها و سایر مکان های صعب العبور حذف ذرات غذا کمک به کاهش عمق شیار لثه ماساژ و تقویت لثه ها.نیازی به باتری، سیم یا ایستگاه شارژ نیست.

 

 

مینی جرم گیری

 

 

 

نخ ندان یا فن آوری ترکیب هوا  و آب :

 

 

با استفاده از فن آوری هوا که آب را به حرکت در می آورد، نخ های برقی بقایای مواد غذایی را که روی و بین دندان های شما قرار دارند، منفجر می کند.این محصول همچنین با کسانی که بریس دارند و نمی توانند به طور موثر نخ دندان بکشند، عالی عمل می کند. برای مراقبت بهتر، پس از هر بار استفاده، تمام مایعات را از آب جدا کنید.پس از استفاده، مخزن را خالی کنید و دکمه را فشار دهید تا مایع باقی مانده از داخل دستگاه خارج شود. نخ پاور را بشویید. واتر جت دندان را با استفاده از آب گرم کاملاً بریزید و خشک کنید.

 

توجه نمایید مشتریان متحرم دوپکایی علیرغم هرگونه اطلاعات ارائه شده توسط فروشنده، این محصول برای تشخیص، درمان، کاهش، درمان یا پیشگیری از بیماری در نظر گرفته نشده است. این محصول فقط با خارج کردنم اب مواد غذایی را از بین دندان خارج میکند و جرم های سفت را ازبین نخواهد برد.

 

 

نخ دندان با فشار اب محصول آبی واترجت برای تمیز کردم لای دندان 

 

 

 

راه سریع و آسان برای کشیدن نخ دندان به صورت آبی :

همانطور که در تصایور دیده می شود، با جت آب دندانی Power Floss دندان های خود را تمیز نگه دارید. طراحی سریع و آسان، ذرات غذا و زباله های ایجاد کننده پلاک را از بین می برد. حتی می توانید آن را با دهانشویه پر کنید تا نفس خود را هنگام کشیدن نخ دندان تازه کنید. برای بچه ها و بزرگسالان عالی است. هر روز از آن برای تمیز نگه داشتن بریس ها و حفظ تاج یا ایمپلنت استفاده نمایید و ازا ن لذت ببرید .

 

 

نخ دندان با فشار

 

 

 

طراحی ارگونومیک دسته راحت مناسب همه : 

دیگر هرگز نگران گیرکردن نخ دندان بین دندان ها یا مقابله با درد نخ دندان نباشید.برای کودکان و بزرگسالان عالی است؛ هر روز از آن برای تمیز نگه داشتن بریس ها و حفظ تاج یا ایمپلنت استفاده کنید.این دستگاه از هوا و آب استفاده می کند تا مواردی که مسواک زدن از دست رفته را با ظرافت پاک کند. فقط با آب پر کنید، نقطه بزنید و فشار دهید تا روشن شودبا این، می‌توانید به آرامی پلاک‌های ایجاد شده را از بین ببرید و سطوحی را که دسترسی به آن‌ها سخت است، با این دستگاه بدون درد تمیز بفرمایید.

   

 

نخ دندان با فشار

 

 

ایا این دتسگاه برای جرم های سفت هم کاربرد دارد :

 

خیر چون جرم دندانیک پلاک‌های میکروبیبا رنگ زرد یا سفید هست که بسیار سفت میباشد و باید با دستگاه جرم گیری ازروی دندان خارج شود  چون  سطح دندان‌ چسبیده . پلاک‌های  اما از بین بردن جرم دندان‌ها با نخ ابی دندان امکانندارد  و برای انجام آن، نیازمند تجهیزات دندانپزشکی میباشد این مصحول فقط جرم مواد غذایی که لای دندان است و نرم هستند را تمیز میکند. 

 

 

جمع بندی :

 

شما مشتریان دوپکایی با استفاده از جت آب دندانپزشکی Power Floss، دندان های خود را تمیز نگه دارید این ابزار قدرتمند بهداشت دهان و دندان از فناوری تزریق هوا استفاده می کند. هوا با فشار دادن یک دکمه، آب را به حرکت در می آورد تا زباله ها را به آرامی و به طور موثر دور کند. اکنون می توانید بدون سر و صدا به نتایج سالم و فوق العاده تمیزی که می خواهید برسید.

 

 

 

پر فروش نخ دندان آبی

 


 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه تخصصی خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل با ارسال رایگان جعبه آبی با کیفیت که دقت فرمایید بسیاری از فروشندگان این جعبه را به اسم اورجینال و اصل با قیمت های بالا به فروش میرسانند حتما سعی کنید از فروشگاهای معتبر این محصول را تهیه نمایید البته لمینت موقت دندان زیبایی دندان است و قابلیت درمانی ندارد. اگر دندان سالمی دارید نه از این محصول و نه از لمینت های ثابت استفاده کنید چون لمنت های ثابت هم با گذشت زمان باید تعویض شوند. یا در صورت رعایت نکردن بهداشت طول عمر انها کم خواهد شد پس هر چیز مصنوعی دردسر های خودش را دارد.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی