loading...

خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل{درجه یک دوفک}+تحویل سریع قیمت فروش جعبه آبی+گارانتی

 خرید دستگاه اکسیژن سنج انگشتی این روزها بسیار پر طرفدار شده چون میتوانید بون هیچ خونریزی ا سطح اکسیژن خون و ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید که معمولا تمام مدلها کار یکسانی انجام میدهند و فرقی

بازدید : 472 چهارشنبه 24 فروردین 1401 نظرات (0)

 خرید دستگاه اکسیژن سنج انگشتی این روزها بسیار پر طرفدار شده چون میتوانید بون هیچ خونریزی ا سطح اکسیژن خون و ضربان قلب خود را اندازه گیری کنید که معمولا تمام مدلها کار یکسانی انجام میدهند و فرقی دارند چه قیمتی تهیه میکنید که معمولا مدلهای متفاوتی دارد یک مدل ممکن است ساخت چین باشد یک مدل ساخت کشورهای دیگر و برخی مدلها آرلارم دار هم هستند با پیشرفت تکنولوژی سلامت محور امروزی، دیگر نیازی به مراجعه به پزشک برای اندازه گیری موارد مهم بدنمان مانند قند خون، فشار خون، ضربان قلب و اکسیژن رسانی خون نداریم. در این صورت دیگر محدودیتی برای اطلاع رسانی در مورد سلامت بدن خود در هر زمان نداریم و همچنین از اتلاف وقت زیاد در مطب و مراجعه به کلینیک خودداری کنیم.

 

خرید دستگاه اکسیژن سنج انگشتی

 

 

 

 

اندازه‌گیری اکسیژن خون در همه شرایط ضروری است و می‌تواند به تشخیص زودهنگام بسیاری از بیماری‌های قلبی عروقی کمک کند، اما این روزها همه‌گیری ویروس کرونا اهمیت اکسیژن‌سازی خون را دوچندان کرده است. زیرا این آزمایش کوچک در صورت داشتن علائم دیگر می تواند به جلوگیری از گسترش بیماری کمک کند. 

داشتن سطح پایین اکسیژن در خون نشانه اولیه بدتر شدن کووید است. اما همه علائم واضحی ندارند. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است سطح اکسیژن پایینی داشته باشند بدون اینکه دچار تنگی نفس یا احساس ناخوشایندی شوند.بنابراین برخی از افراد برای نظارت بر سطح اکسیژن خود در خانه، دستگاه خود - یک پالس اکسیمتر - را خریداری می کنند. سایر افراد به‌عنوان بخشی از بسته مراقبت در منزل COVID-19 به‌طور معمول پالس اکسی‌متر عرضه می‌کنند.

 

 

 

دستگاه اکسیژن سنج انگشتی چگونه کار میکند

 

 

دستگاه اکسیژن سنج انگشتی چگونه کار میکند :

پالس اکسی متر چیست؟

پالس اکسیمتر دستگاه کوچکی است که شبیه یک گیره چیپس یا سنجاق لباس بزرگ است. انگشت خود را به‌خوبی داخل آن قرار می‌دهید (بیشتر به سمت ناخن نیاز دارند)، و در عرض چند ثانیه با اعدادی که سطح اکسیژن خون و ضربان قلب شما را نشان می‌دهند، روشن می‌شود. اکثر افراد سالم حدود 95 تا 98 درصد اکسیژن دریافت می کنند. برخی از افراد با شرایط سلامتی موجود ممکن است خواندن نرمال پایین تری داشته باشند. اگر این عدد به حدود 93 یا 92 یا کمتر رسید، باید با پزشک خود مشورت کنید.

این دستگاه ضربان قلب شما را نیز نمایش می دهد. ضربان قلب طبیعی در حالت استراحت برای بزرگسالان بین 60 تا 100 ضربه در دقیقه است، اگرچه ورزشکارانی که آمادگی قلبی عروقی بالاتری دارند نبض کمتری خواهند داشت.

 

 

 

 خرید دستگاه اکسیژن سنج انگشتی

 

 

دستگاه پالس اکسیمتر یا اکسیژن سنج :

نشان دهنده ضربان قلب LK88 محصولی است که مناسب برای تمامی اهالی خانه است. این اکسیژن سنج دارای کیفیت بالا و کارکرد آسانی  دارد ، از دقت بسیار بالایی هم برخوردار است. فقط باید که آن را روی نوک انگشت خود قرار بدهید و به آسانی در چند ثانیه از نتیجه  حال خود باخبر شوید.

 

ابعاد این کالا چینی 6x3x3 سانتی متر و وزن آن هم 50 گرم است که انرژی خود را از دو باتری نیم قلم بهره میبرد که خودتا باید باطری قلمی را تهیه نمایید. این اکسیژن سنج دارای یک صفحه ال سی دی سه رنگ دارد که بر روی آن علاوه بر سطح اکسیژن خون ، تعداد ضربان قلب در دقیقه ، میزان باطری باقی مانده و ساعت و تاریخ هم نشان خواهد داد . این دستگاه قابلیت سنجش ضربان قلب بازه 30 تا 250 بار در دقیقه یا سنجش SPO2 یا همان اکسیژن خون از 70 تا 100 درصد را دارا است. هیچ محدودیت سنی در استفاده از آن وجود ندارداکسیژن سنج LK88 دارای خاموشی اتوماتیک  است و چند ثانیه بعد از استفاده خاموش خواهد شد پس نگران خالی شدن باطری نباشید.

 

 

 

پالس اکسیمتر یا اکسیژن سنج

 

چگونه بهترین نتیجه را دریافت نمایید :

توجه نمایید برای عملکرد درست دستگاه بهتر است زمانی تست را انجام بدهید که فعالیت شدیدی نداشته باشید و بدن شما در حالت نرمال باشد مخصوص دستانتان تحت فشار نباشد چون اگر دستان شما تحت فشار خاصی باشد البته منظورمان انشگتی که میخواهید دستگاه را قرار دهید است و باید دستانتان در حالت ازاد باشد تا میزان نتایج درست باشد

 

 

جهت تایید سفارش شماره معتبر و در دسترس وارد نمایید

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه تخصصی خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل با ارسال رایگان جعبه آبی با کیفیت که دقت فرمایید بسیاری از فروشندگان این جعبه را به اسم اورجینال و اصل با قیمت های بالا به فروش میرسانند حتما سعی کنید از فروشگاهای معتبر این محصول را تهیه نمایید البته لمینت موقت دندان زیبایی دندان است و قابلیت درمانی ندارد. اگر دندان سالمی دارید نه از این محصول و نه از لمینت های ثابت استفاده کنید چون لمنت های ثابت هم با گذشت زمان باید تعویض شوند. یا در صورت رعایت نکردن بهداشت طول عمر انها کم خواهد شد پس هر چیز مصنوعی دردسر های خودش را دارد.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی