برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

اتوی صورت بهتر است یا میکرودرم + دستگاه اتو صورت برای چیست این سوالی است که خیلی از خانوم ها و اقایان به دنبال آن هستند که باید به این نکته توجه کرد استفاده به تنهایی این محصولات 100 درصد پوست شما را جوان نمیکنید بکه باید ورزش و رزیم غذایی سالمی داشته باشید که بعد میتوانید با این دستگاها صوتری زببا تری داشته باشید که میخواهیم در این مقاله در مورد  بهترین مارک دستگاه التراسونیک درما اف یا همان اتوی صورت صبحت کنیم.

اتوی صورت بهتر است یا میکرودرم

اتوی صورت بهتر است یا میکرودرم :

این دو دستگاه کاملا به هم فرق دارند چون دستکاه میکرو درم با مکشی که ایجاد میکنند همانند جارو برقی جرم پوست را خارج نموده و باعث میشود که منافذ پوستتان باز شود تا پوست شفاف تری داشته باشید این دستگاها انواع برقی و شارجی داند که تفاوتی بینشان نیست و همه کار مکش را انجام میدهند  و تک کاره هستند اما اتو صورت حالت مکش ندارد و با استفاده از ه با استفاده از فرکانس‌های مافوق صوت کار میکند که سه حالته میباشد اما میشود گفت داشتن هر دو توصیه میشود که قبل از انجام استفاده حتما فیلم های اموزشی را مشاهده نمایید و هیچ وقت خودتان بدون اموزش با این دستگاها کار نکنید. در کل  قیمت اتو صورت بستگی به نوع عملکرد آن از نوع برای کلینیک و  یا خانگی باشد فرق دارد.

اتوی صورت بهتر است یا میکرودرم

دستگاه اتو صورت برای چیست :

اتوی صورت دستگاه اولتراسونیک است دستگاهی است که با استفاده از فرکانس‌های مافوق صوت ، : آلودگی‌ زدایی  صورت را ارنجام میدهد  اتو صورت یک انتخابخوب برای لایه برداری صاف پوست خانوم ها و اقایان میباشد این این روزها در کلینیک ها ، سالن های پوست و خانه یا ارایشگاها مورد استفاده قرار گرفته. این اسکرابر درماف از امواج فراصوت  استفاده می کند این دستکاها معموله سه حاله هستند که حالت اول برای تمیز کردن پوست و حالت دوم ویتامینه سازی پوست و سوم برای لیفت دادنت پوست کاربرد دارند.

چه مواقعی نباید از اتو صورت استفاده نمود

چه مواقعی نباید از اتو صورت استفاده  نمود :

 دستگاه اتو صورت را نباید برای بدن استفاده کنید فقط برای صورت استفاده شود  از درما اف نباید روی پوست زخم شده و جوش دار استفاده شود و بر روی لب و دهان خود دور نگه دارید از همه مهم تر افراد باردار و کسانی که ناراحتی قلبی دارند و مشکلات پوستی دیگر از این دستگاه استافده نکنند و در دسترس کودکان دور بماند

حسن های استفاده از دستگاه اتو صورت چیست

حسن های استفاده از دستگاه اتو صورت چیست : 

اولین کاری که انجام میدهد لایه برداری است جایگزینی لایه برداری با لیزر ، پیلینگ صورت ، تزریق کلاژن و بوتاکس در کلیینک زیبای پوست می باشد .باعث  افزایش کلاژن ، افزایش جریان گردش خون پوست صورت  از همه مهم تر بازسازی سلول مرده و  رفع چین و چروک میشود که این فرایند باعث جوانسازی پوست به مرمر زمان خواهد شد کار بعدی که انجام میدهد  لیفتینگ پوست است که اگر بخواهیم ساهده بگوییم باعث  رفع افتادگی و شلی پوست صورت میشود که ططبیعتا هر چقدر پوست شما سفت تر باشد جوان تر خواهید شد شما با این دستگاه اگر روی صورت خود مواد مغزی پوست مقل ماسک صورت و محصولات پوستی قرار بدهید به وسیله این دتسگاه پوست  شما برای جذب سریع مواد مغذی اماده میشود.

اتوی صورت گران قیمت بهتر است یا ارزان قمیت

اتوی صورت گران قیمت بهتر است یا ارزان قمیت :

معمولا تمام اتو صورت های بازار کار مشابه ای انجام میدهند و سه کاره هستند به طبع اگر برند مورد نظر معروف تر باشد ان دستگاه گران تر خواهد بود و چند کاره بودن آنها هم بر قیمت تاثثیر دارد مثلا برخی از اتو صورت ها روی خود دستگاه بخور هم دارند و باید به این نکته توجه کنیم که کیفیت ساخت بالا تری هم دستگاه خواهد داشت اما دتسگاهای ارزان قیمتی هم تهیه میکنید حتما مدلهای لمسی را انتخاب کنید همانند شوال که با لمس ساده روشنت میشود و نیازی نیست برای مصارف خانگی اتو صورت های گران قیمت استفاده کنید.

نکات بالا بردن عمر دستگاه اتو صورت خانگی

نکات بالا بردن عمر دستگاه اتو صورت خانگی : 

اولین نکته این است بعد استفاده حتما تیغه دتسگاه را با دستمال تمیز پاک نمایید و در هنگام شارج از دستگاه به هیچ وجه استفاده نکنید در صورتی میتوانید استفاده کنید که دستگاه برقی باشد نه شارجی ذرک این نکته هم مهم است که حتما قبل استفاده صورت خود را بشویی و اگر دستگاه بخور نداری از قابلمه استفاده نمایید یا بعد اومدن از حمام عمل تمیز کردن را انجام بدهید و برای دستگاه محلی را در نظر بگیرید که هم مرطوب نباشد و هم به دستگاه اسیبی وارد نشود.

 اتو صورت شاول درما اف

ایا اتو صورت ضرر دارد :

ایا اتوی صورت خوب است یا خیر این سوالی است که بسیاری از مشتریان از ما میپرسند که جواب بلی است البته توجه نمایید این دستگاه زمانی جواب میدهد که نکات دیگر را هم در کنار این دستگاه استفاده نمایید مثل پاکسازی پوست با میکرودرم یا همان جارو برقی صورت و یا استفاده از مواد تقویت کننده پوست میتوانید باعث شود که صورتی زیبا داشته باشید.

  • آنچه باید در مورد استفاده از  اتوی صورت خانگی بدانید : استفاده از اتوی خشک بدون ابرسان و اب روی صورت می تواند به پوست شما آسیب برساند. پس قبل استفاده با سرم ها و کرم های موثر استفاده کنید.و روی صورت بمالیداگر پوست خشکی دارید، توصیه می کنیم از حالت لایه برداری فقط یک بار در هفته استفاده کنید.افرادی که پوست چرب دارند می توانند تا سه بار در هفته از اتو صورت استفاده کنند البته اگر احساس کردید که کمتر باشد میتوانید فقط هفته ای یک بار استفاده کنید . کاربرات سایت دوپکا هیچ وقت اتوی صورت را هنگام استفاده روی پوست خود فشار ندهید. این می تواند به سلول های پوست آسیب برساند و باعث قرمزی و تورم پوست صورت زیبای شما می شود.
  • تعمیرات دستگاه میکرودرم تعمیرات اتو صورت : در صورتی که دستگاه مورد نظر شما خراب شده باشد تعمیر آن سخت خواهد بود چون لوازم یدکی این محصولات در بازار موجود است و اگر هم تعمیرات انجام شود باید به اندازه خود دستکاه خرج نمایید که پیشنهاد نمیشود.
  • اتو صورت چه مارکی خوبه :ما میکرودرم اصلی یا تقلبی نداریم چون همه مدلهای فقط به صورت جارو برقی پوست رو تمیز میکنن و فقط شدت مکش و کیفیت متفاوت است یعنی محصولی که صد هزار تومان باشد با محصولی که چند میلیون باشد تفاوتی ندارند و فقط میزان مکش و سری انها متفاوت میباشد اما اتو صورت این طور نیست و برخی از مدلهای چینی کاملا بی استفاده هستند چون در داخل اتو صورت های فیک فقط ارمیچر قرار دارد که باعث ایجاد لرزش میشود و موج التراسونیک ایجاد نمیشود.
  • ایا میتوانم اتو صورت یا میکرودرم را در حمام استفاده کنم : امکانش هست اما حمام رطوبت بالایی دارد ممکن است که دستگاه خراب شود.

 سخن آخر :

این محصولات ظاهر جمع و جور، دسته ساده ارگونومیک، رابط کاربر پسند و صفحه نمایش لمسی، چنین طراحی برای شما ساخته شده است تا بتوانید راحت تر و راحت تر از آن استفاده کنید برای پاکسازی، مرطوب کننده و بلند کردن.با استفاده از امواج اولتراسونیک و فناوری نانو، ترکیب با پروب نوع بیل منحصر به فرد و لرزش فرکانس بالا، می تواند به عمق پوست صورت شما نفوذ کند. این ابزار زیبایی می تواند به عمق پوست نفوذ کند، آلودگی های پوست را تمیز کند و محلول مغذی را معرفی کند که می تواند گردش خون را بهبود بخشد، منافذ را کوچک کند و به شما در حل بسیاری از مشکلات پوستی کمک کند. 

در این مقاله اموزشی در مودر اتو صورت  هرآنچه که باید قبل از خرید درما اف در نظر بگیرید را به صورت جامع و کامل مورد  برسی شد  در آخر این خود شما هستید که با توجه به طیف وسیعی از محصولات اتو صورت موجود در بازار همیشه قبل خرید تحقیق نمایید. در پایان خوشحال می‌شویم نظرات خود را در مورد دستگاه اتو صورت و یا تجربه خرید خود  با ما و سایر کاربران  سایت کوچک دوپکا به اشتراک بگذارید هم اکنون نیازمند نظرات سبزتان هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *