برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 3]

عوارض لمینت متحرک دندان سو اسمایل ترو اسمایل اسنپ اسمایل معمولاً زمانی رخ می‌دهد که شما طرز استقاده و طریقه درست قالب‌گیری را بلد نباشید لمینت متحرک راهی بسیار ایمن و ارزان برای بهبود چشمگیر ظاهر دندان شما خواهد بو این محصول جدید که هم در خانه ساخته می‌شود و هم در مطب دندانسازی یک راه حل مناسب برای اقایان و خانم‌هایی است که می‌خواهند در هر زمان از لمینت دندان موقت استفاده کنند. در این مقاله می‌خواهیم در مورد عوارض استفاده از لمینت متحرک دندان بیشتر با شما بحث و گفتگو نماییم.همان طور که میدانید روکش‌های Snap on Smile روکش‌های سفارشی هستند که کاملاً روی دندان‌های شما قرار می‌گیرند و به بهبود لبخند شما کمک می‌کنند. 

عوارض لمینت متحرک دندان

عوارض استفاده از لمینت متحرک دندان:

عوارض لمینت متحرک دندان به سادگی رخ نخواهد داد همان طور که گفتیم لمینت متحرک عوراضی ندارد اما شما باید بعد و قبل قرار دادن لمینت مخصوصاً زمانی که خارج می‌کنید دندان خود را مسواک بزنید و ان را همیشه در دندان خود قرار ندهید فقط مواقعی که نیاز به بیرون رفتن دارید باید از این لمینت‌ها استفاده شود و یا خوردن مواد غذایی را با این محصول فراموش کنید اگر هم مجبور شدید حتماً از دندان‌های اسیاب عقبی خود استفاده نمایید. بعد قالب‌گیری حتماً سایز خمیر به اندازه باشد که به لثه‌های شما تماس نداشته باشد و اضافه‌ها را قیچی نمایید با این روش‌هایی که خدمتتان عرض کردم می‌توانید از عوارض لمینت متحرک دوری نمایید.

عوارض لمینت متحرک دندان

 

در جایی که روکش‌ها به لثه‌های شما برخورد می‌کنند، روکش‌ها می‌توانند باعث تحریک شوند و لثه‌های شما عقب‌نشینی کنند.پس حتما با قیچی اضافه ها را برش بزنید.همچنین باید مطمئن باشید که از این روکش ها به درستی استفاده می کنید. اگر با روکش‌های چسبنده غذا می‌خورید، به دندان جلویی فشار نیاوریداکثر دندانپزشکان و ارتودنتیست ها نیز توصیه می کنند قبل از خوردن یا آشامیدن، لمینت متحرک را بردارید، اگر در حین غذا خوردن از روکش استفاده می‌کنید، ذرات غذا ممکن است بین روکش و دندان‌های شما گیر کند. 

عوارض استفاده از لمینت متحرک دندان

 

 

مزایای استفاده از لمینت دندان متحرک چیست:

لمینت متحرک مواد پلیمری غیر سمی ساخته می‌شوند که باعث حساسیت دندان نمی‌شوند. زیرا این دستگاه جنبه درمانی نخواهد داشد و فقط برای حفظ زیبایی دندان استفاده می‌شود هزینه بسیار ارزانی دارد آسیبی به دندان وارد نخواهد کرد آسان برای استفاده همه افراد است و همانند کلاه گیس روی دندان قرار می‌گیرد و هر وقت دوست داشتید خارج نمایید از همه مهم‌تر بدون درد است.

معایب استفاده از لمینت متحرک دندان

لمینت متحرک باید  روزی چند ساعت استفاده شود :

بدون شک برای شخصی که میخواهید همیشه در محل کارش این لمینت را قرار دهد مناسب نخواهد بود مخصوص اگر در حال غذا خوردن هم در محل کار باشد این محصول برای ان دسته افراد است که مثلا مخواهید هفته ای چند بار از این محصول استفاده نمایید مثلا بی مهمانی و یا یک قرار مهم و هر چیز دیگری که برای شما مهم باشد و اگر هم از محلی که رفته اید باز خواهید گشت بهتر است آن را تا مسیر خانه خارج نمایید و حتما برای محلهایی که مهم است قرار بدهید و برای استفاده همیشگی مناسب نخواهد بود و طبطعتا جنس ارزان و متحرک این مشکلات را هم دارد که باید رعایت نمایید 

ایا اسنپ اسمایل نیاز به ویزیت دندانپزشک دارد

ایا اسنپ اسمایل نیاز به ویزیت دندانپزشک دارد:

خیر نیازی به ویزیت ندارید اما اگر مشکلی خاص دندانی دارید یا فکر میکنید با قرار دادن این روکش لمینت مشکلی برای شما پیش خواهد امد بهتر است این محصول را خریداری نکنید و توجه نمایید باید در مواقع استفاده ان را به نحوری خارج و داخل نمایید که به لثه یا دندان بی جهت فشار وارد نکنید.

  • اسنپ اسمایل مثل دندان مصنوعی میباشد : تا حدودی شبیه دندان مصنوعی است چون متحرک میباشد و از روی دندان خارج میشود اما این محصول همانند دندان متحرک مقاومت ندارند یعنی برای خوردن مواد غذایی مناسب نیست و صرفا یک محصول زیبایی میباشد و برای انهایی که تعداد زیادی دندان ندارند مناسب نخواهد بود.

ایا اسنپ اسمایل نیاز به نسخه پزشک دارد

  • ایا اسنپ اسمایل نیاز به نسخه پزشک دارد: خیر این محصولات باید در منزل قالب گیری شوند و نیازی به نسخه پزشک یا مراجعه به دندانپزشکی ندارید البته محدودیت هایی هم دارد برای مثال اگر دندان پوسیده دارید لثه بیمار یا دندان های خیلی لق و از همه مهم تر جای خالی زیاد دندانی دارید این محصول را نباید استفاده کنید و اگر هدف از خرید استفاده از مواد غذایی و جویدن است این محصول برای شما مناسب نیست البته اگر نیاز به درمان و ترمیم دندان خود را دارید و میتوانید هزینه آن را هم پرداخت نمایید هر چه زود تر به دندانپزشکی مراجعه نمایید چون این محصول گزینه درمانی نمیباشد و درمان دندان تا زمانی که پوسیده نشده است هزینه کم تری برای شما خواهد داشت .

خطرات عوارض لمینت متحرک دندان اسنپ اسمایل

لمینت دائمی یا موقت بخریم:

قیمت و هزینه لمینت دندان در حال حاضربیشتر از 5 میلیون یا بیشتر یا کمتر به ازای هر واحد است یعنی بری هر دندان حساب میشود ولی شما میتوانید با هزینه 200 تومان لمینت اماده داشته باشید البته نوعی از اسنپ اسمایل در دندانسازی ساخته مبشود که حدود 7 میلون است که خرید آن را با این که کیفیت بالایی دارد توصیه نمیکنیم چون ممکن است هر لحظه اسیب ببنید.

 

عوراض ترو اسمایل

جمع بندی :

پس تا اینجا مشخص شد باید از این محصول درست استفاده نمایید تا معایب استفاده از لمینت متحرک دندان نداشته باشید با این محصول دندان های لکه دار یا از دست رفته خود را با ظاهری زیبا بپوشانید و با اطمینان لبخند بزنید اندازه لمینت را می توان پس از قرار دادن در آب جوش قبل از استفاده، تنظیم کرد، که به اکثر افراد امکان می دهد، استفاده از آن بسیار آسان است تا شما را فوراً لبخند بزنید. این یک جایگزین عالی برای جایگزین لمینت های گران قیمت است البته کفیتش به نسبت انها پایین تر است و این از قیمتش مشخص است و قبل خرید به این نکته توجه کنید که چقدر میخواهید هزینه کنید. Snap on Smile برای هر دو دندان بالا و پایین میشود استفاده کرد البته در برخی دندان بالا بیشتر در دید است و در برخی دندان پایین پس نیازی نیست هر دو فک را لمینت متحرک نمایید چون تک بک باشد راحت تر خواهید بود فرمول خاص، منحصر به فرد و منحصربفرد اسنپ اسمایل آن را بسیار نازک و بسیار قوی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *