loading...

خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل{درجه یک دوفک}+تحویل سریع قیمت فروش جعبه آبی+گارانتی

اموزش گذاشتن لمینت متحرک انواع متفاوتی دارد و ممکن است هر فردی با شیوه خود قالب گیری نمایید یکی از روش های زیبایی برای دندان ، لمینت متحرک یا کاور کردن دندان می باشد. شما به کمک آموزش لمینت دندان

بازدید : 746 جمعه 04 اسفند 1402 نظرات (1)

اموزش گذاشتن لمینت متحرک انواع متفاوتی دارد و ممکن است هر فردی با شیوه خود قالب گیری نمایید یکی از روش های زیبایی برای دندان ، لمینت متحرک یا کاور کردن دندان می باشد. شما به کمک آموزش لمینت دندان یاد می گیرید که چگونه دندان را زیبا نمایید. قبل از آشنایی با آموزش لمینت متحرک در خانه باید بدانید که این روش همانند لمینت ثابت نیست چون لمینت ثابت به دندان شما چسب داده میشود و تکه تکه است اما این لمینت فقط همانند کلاه گیس عمل میکند و روی دندان شما قرار میگیرد. بسیاری از خریداران لمینت متحرک پس از قرارد ادن لمینت  خود، دچار استرس می شوند، که مبادا لمینت آن ها از دهان خارج شود ، یا جدا شود. لمینت متحکر به زبان ساده تر کاور دندان در برابر شکستگی، مقاوت است.

 

 

 علت انتخاب لمینت متحرک دندان چیست

 

 

علت انتخاب لمینت متحرک دندان  چیست:

 

طبیعتا اولین دلیل قیمت بسیار ارزان میباشد لمینیت  سو اسمایل ترو اسمایل اسنپ اسمایل باعث می شود که،دندان   ها شکل و فرم منظمی داشته باشد. از این رو به آسانی  می توان با لمینت زیبایی دندان  را چندین برابر نمایید  از مهمترین ویژگی این نوع پوشش این است که، لمینت نیازی به تراشیدن دندان ندارد و فقط کافی است روید ندان خود قرار بدهید هر چند نباید از این محصولات توقع لمینت ثابت را داشته باشید چون اصلا از نظر قیمت قابل مقایسه با هزینه های میلونی آنها نیست. 

 

 مراحل آماده سازی ابزار برای ساخت لمینت متحرک  

 

 

مراحل آماده سازی ابزار برای ساخت لمینت متحرک یا کامپوزیت موقت :

 

بر خلاف سایت های فروش لمینت که ادعا میکنند خمیر را در قالب بگذارید و لمینت تحویل بگیرید باید بگوییم خیر اصلا این طور نیست و این حرف فقط جنبه تبلیغاتی دارد شما باید در خانه بعد از قالب گرفتن ایراد های ظاهری را با قچی رفع نمایید مثلا اگر اندازه خمیر بزرگ بود در جلوی اینه بنشیند و با قرار داد لمینت داخل دندان میزانی که باید برش داده شود تا لثه شما اذیت نشود را کوتاه نمایید و یا همان لحظات که خمیر نمر از با چاقو خطوط و فرو رفتنگی دندان را ایجاد کنید که طبیعی طر به نظر برسید و اگر نیاز به اصلاح موارد دیگر بود هم دستی رفع نمایید.

 

 

 

اموزش گذاشتن لمینت متحرک دندان


 

دستورالعمل روش اول قالب گیری لمینت متحرک در خانه :

 

در روش اول شما بجای این که خمیر را در قالب بگذارید ابتدا خمیر را به صورت ورقه در می اوردی و بعد همان را روی دندان خود قرار دهید تا کاملا روی دندان شما پوشش داده شود و بعد با چاقو و چوب خلال دندان قالب را روی همان دندان خود شکل میدهید کهخ طبیعتا باید بسیار دقت نمایید و برای بار اول هم موفق نشدید دوباره تکرار نمایید.

 

 

دستورالعمل اموزش گذاشتن لمینت متحرک دندان

 

 

روش دوم قالب گیری لمینت متحرک در خانه :

در روش دوم که مرسوم ترین روش است ابتدا خمیر را نرم کرده و بعد درون قالب بگذارید و ان را در دندان خود قرار بدهید و ز مانی که حس کردید قالب شکل گرفت از دندان خود خارج نمایید در این روش هم ممکن است قالب درست شکل نگیرد چون طبیعی است فردی که تا بحال قالب گیری نکرده است برای بار اول موفق نخواهد بود پس مراحل را در صورت ناموفق بودن دوباره تکرار نمایید.

 

 

 اموزش گذاشتن لمینت متحرک

 

 

بهترین راه قالب گیری از نگاه دوپکا چیست :

 

قاعدتا کسی که اولین بار است قالب گیر را انجام میدهید باید بداند برای بار اول موفق نخواهد شد چون هیچ کسی بدون تمرین موفق به کاری نخواهد شد پس چاره کار چیست  بهتر است با خمیر هایی مثل ادامس یا هر چیزی دیگری که خوراکی است قالب گیری را  چندین بار تمیر نمایید و بعد این که حسابی تمیر کردید خمیر اصلی را قالب گیری نمایید و اصلا عجله نکنید در زمان بیکاری قالب گیری را تمیر نمایید تا همانند یک دندانساز حرفه ای شوید و بعد قالب اصلی را شکل بدهید.

 

اموزش گذاشتن لمینت متحرک 

 

 

آیا لمینت های گران قیمت تاثیری در قالب گیری دارند یا خیر :

 

خیر هیچ تاثیری ندارند و شما اگر قالب گیری را به درستی انجام ندهید اگر بهترین خمیر را هم داشته باشید نمیتوانید به ان چیزی که میخواهید برسید چون این محصول زمانی مفید است که شما قالب گیری و مراحل ساخت را به درستی انجام داده باشید چون خرید محصول ارزان و رسید با مبلغ پایین برای لمینت چنین دردسر هایی را هم دارد که باید انجام بدهید.

  

 

زمان قالبگیری لمینت موقت چقرد طول میکشد :

مدت زمان ساخت کامپوزیمت متحرک در خانه بتسگی به مهارت شما در قالب گرفتن دارد و اگر بار اول قالب گیری را درست انجام بدهید کمتر از چند ساعت میتوانید صاحب یک لمینت متحرک شوید البته باید قالب گیری با دقت انجام شود و هنگام قرار دادن قالب گیر و خمیر در دهان با دست قالب را کاملا روی دندان قرار بدهید تا فرم دندان شما را بگیرید و بعد انجام قالب و بیرون اوردن لمینت باید به صورت دستی اضافه ها و موراد دیگر را اصلاح نمایید و همانند یک دندانساز ظاهر شوید.

 

 

 

 

 

ایا برای پر کردن جای خالی یک یا دو عدد دندان هم نیاز به قالب گیری داریم :

خیر اگر جای خالی دندان را با استفاده از خمیر این محصول میخواهید پر نمایید نباید از قالب گیر استفاده کنید بلکه فقط باید خمر را نرم کرده و به میزانی که نیاز است را استفاده نمایید و در همان حالت خمیر را فرم دندان خود کنید.

 

 

ایا دندانپزشک هم قالب گیری را برای ما انجام میدهید :

خیر چون این محصولات از طریق فروشگاه اینترنتی به فروش میرسد و رقیب دندانسازی ها میباشد پس طبیعتا این عزیزان قالب گیری را برای شما انجام نخواهند داد حتی فرض این که انجام هم بدهند شما باید چند برابر هزینه لمینتی که خریده اید پول قالب گیری بدهید که اصلا به صرفه نیست.

 

 

 

 

جمع بندی :

لمینت متحرک  رزین ساخته شده  که بسیار نازک است تا دندان ها را حجیم نشود . امروزه لمینت های متحرک اسنپ اسنپ اسمایل ترو اسمایل سو اسمایل به صورت عدسی هم در بازار موجود است که قیمت های متفاوتی هم دارد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعیو جغتایی در تاریخ 1403/02/03 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

عالی و دقیق،و قشنگ،توضیح داده،بودن،.،واقعا،دمشون،گرم..


کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه تخصصی خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل با ارسال رایگان جعبه آبی با کیفیت که دقت فرمایید بسیاری از فروشندگان این جعبه را به اسم اورجینال و اصل با قیمت های بالا به فروش میرسانند حتما سعی کنید از فروشگاهای معتبر این محصول را تهیه نمایید البته لمینت موقت دندان زیبایی دندان است و قابلیت درمانی ندارد. اگر دندان سالمی دارید نه از این محصول و نه از لمینت های ثابت استفاده کنید چون لمنت های ثابت هم با گذشت زمان باید تعویض شوند. یا در صورت رعایت نکردن بهداشت طول عمر انها کم خواهد شد پس هر چیز مصنوعی دردسر های خودش را دارد.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی