loading...

خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل{درجه یک دوفک}+تحویل سریع قیمت فروش جعبه آبی+گارانتی

عکس لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل اورجینال چه شکلی است و در دندانپزکشی ساخته میشود قیمتی چند میلیونی دارد و بخاطر قیمت بالایی که دارد شاید طرفداران زیادی ندارد البته از نظر کیفیت ایده ال است اما نک

بازدید : 306 دوشنبه 02 بهمن 1402 نظرات (1)

عکس لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل اورجینال چه شکلی است و در دندانپزکشی ساخته میشود قیمتی چند میلیونی دارد و بخاطر قیمت بالایی که دارد شاید طرفداران زیادی ندارد البته از نظر کیفیت ایده ال است اما نکته بعدی تمام محدودیدت های لمینت اسنپ اسمایل خانگی را با خود دارد یعنی با آن هم نمیتوانید مواد غذایی مصرف نمایید و فقط از نظر ساخت بسیاز جذاب تر از لمینت خانگی میباشد. 

 

 

لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل اورجینال

 

 

لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل چیست : 

اسنپ آن اسمایل یک روش زیبایی از نوع جدید است و شبیه کلاه گیس میباشد و شما قالب گیری را در خانه یا در مطلب انجام میدهید و بعد ان را روی دندان خود قرار میدهید بدون ان که دندان شما نیاز به تراشیدن داشته باشد یا هزینه زیادی انجام بدهید صاحب لمینت دندان خواهید شد اما مسئله مهم این است همانند لمینت ثابت نمیتوانید با آن غذا مصرف کنید یا همیشه بر روی دندان شما قرار داشته باشد و فقط باید زمانی که قصد رفتن به جای مهمی دارید از محصول استفاده شود که میشود گفت دردسر های خاص خودش را دارد.

 

 

عکس لمینت تمام متحرک دندان اسنپ آن اسمایل

 

 

فرق اسنپ آن اسمایل با لمینت ثابت دندان چیست :  

لمینت ثابت یک  پوسته نازکی از جنس سرامیک یا کامپوزیت میباشد که روی دندان با مواد مخصوص چسب داده میشود  و دیگر خارج نمیشود  اما اسنپ آن اسمایل کامل روی دندان قرار میگیرد و یکپارچه است و طبیعتا حجم دادن را هم کمی زیاد تر میکند چون هر دندان، جداگانه با هم لمینت میشود پس هر لمینت با هم فاصله دارند و دلیل این که اسنپ اسمایل ازان است بخاطر همین موارد میباشد.

 

لمینت متحرک دندان اسنپ آن اسمایل اورجینال

 

 

ایا با لمینت متحرک دندانسازی میشود غذا خورد :

خیر تنها فرق لمینت دندانپزشکی کیفیت بالای آن است و تمام محدودیت های اسنپ اسمایل فروشگاه مجازی که به فروش میرسد دارد دارد حتی نمیتوانید 24 ساعت آن را هم استفاده نمایید همان که گفتیم فقط کیفیت بالایی دارد و برای همین چند میلیون قیمت دارد البته اگر اسیب ببنید یه بشکند راهی برای ترمیم ندارد.

 

جمع بندی : 

لمینت متحرک دندان چه از نوع خانگی یا دندان پزشکی باشد عمر زیادی ندارد البته برای خانگی یک سال ان هم بخاطر قیمت پایین و برای دندانپزشکی هم اینطور که گفته شده بالای سه سال عمر دارد البته اگر درست استفاده شوند هر دو عمر بیشتری هم خواهند کرد از انجایی که این محصول به غیر اسنپ اسمال دندان پزشکی توسط فرد ساخته میشود برخی  افراد قادر به ساختن آن نخواهند بود مثل مسابقه اشپزی به چند شرکت کننده مواد لاز برای پخت شیرینی را میدهد اما بعضی ها قادر به درست کردن آن شیرینی نخواهند بود پس حتما قبل خرید اسنپ اسمایل خانگی اموزش های داخل اینترنت را مشاهده نمایید. 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بنفشه در تاریخ 1402/07/24 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

واقعا من گرفتم اصلا بدرد نمیخوره وفقط دور ریختن پوله
پاسخ : با سلام ... اگر قالب گیری درست باشن محصولی خوبی است اگر قالب گیری موفق نباشد محصول کاربردی ندارد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
فروشگاه تخصصی خرید لمینت متحرک دندان پرداخت درب منزل با ارسال رایگان جعبه آبی با کیفیت که دقت فرمایید بسیاری از فروشندگان این جعبه را به اسم اورجینال و اصل با قیمت های بالا به فروش میرسانند حتما سعی کنید از فروشگاهای معتبر این محصول را تهیه نمایید البته لمینت موقت دندان زیبایی دندان است و قابلیت درمانی ندارد. اگر دندان سالمی دارید نه از این محصول و نه از لمینت های ثابت استفاده کنید چون لمنت های ثابت هم با گذشت زمان باید تعویض شوند. یا در صورت رعایت نکردن بهداشت طول عمر انها کم خواهد شد پس هر چیز مصنوعی دردسر های خودش را دارد.
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی